Event kat pkns, Shah Alam 17 Okt 2010

Keje aku skrang buat event,so kalau ada event yang melibatkan customer...secara lagsung atau tidak aku kna la bersedia meng'ot'kan diri hehehehe...x pe la,bes kot buat event ni.Hari 2 kitaorang kena keje kat PKNS Shah Alam pas2 ada artis lagik,Adam,hmcflew, ada upin ipin,mcm2 lagik la...mmg bes sesangat walaupun sedikit kepenatan.

Sebelum buat event ni, kna anta surat,kna col dulu customer Telekom..fuh...ingat senang..mcm mkn pisang goreng...susah okeh...walaupun just col...ko kna mcm ada pujuk2 ckit customer ni walaupun ko ckp free pn, susah dieorg ni nk join...biasa la. Dan aku n awa la kna col n pujuk customer tuh...kak nor lak kna cari customer tp kdg2 kitaorg gak yg cari k.nor x pun...hahahhaha...mati la aku kalau k.nor baca my entry ni hehehehe...gurau je k.nor yea!!! lap u...

Meh aku upload sikit sebanyak alkisah disebalik event kat sana utk tatapan bersama. kalau sesaper yang x suko sila jangan scroll yea...hik hik hik...

layannnn....

-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-



hehehehe



-



-


-


-


aku dan awa...my ofismate aku yang..tutttt hahahha


ada upin dan ipin...bdak2 la paling suka skali


meraikan besday customer dengan adam,siapkan nyanyikan lg lagu utk ngko...jgn jeles..ngko ada??hahaha


persembahan oleh adam


wah kemain lagik kan...ni kat balakang pentas


ni antara tetamu/customer yang hadir pd hari tu...

ok la...dah nak chow da...nk g solat dulu...ada masa update lg yea...hehehehe...tadaaaa!!!!




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment